Haul zakupowy w eCarla

Jak dobrze, że sklep stacjonarny eCarla znajduje się w Rzeszowie :D Dzięki temu można zaoszczędzić na przesyłce, a także przed zakupem obejrzeć biżuterię i galanterię na żywo. Sklep ten można znaleźć też w Lublinie i niestety to są to jedyne, dwa miasta, w których ma swoją siedzibę. Ale na szczęście jest też strona internetowa, przesyłka jest już od 7 zł :)
Na zdjęciu przedstawiam wam całą biżuterię i galanterię, którą mam (oprócz portfela i naszyjnika z serduszkiem, który jest mojej siostry) właśnie z tego sklepu. 







Motyw drewna w akcesoriach takich jak okulary lub obudowa na komórkę podobał mi się od dawna. Nie miałam zamiaru kupować zegarka, ale przeglądając ofertę eCarla zauważyłam, że mają akurat rabat na naszyjniki i zegarki. Rabat był dość duży, bo dałam za niego 20 zł, a wcześniej kosztował ok. 29 zł. Z racji tego, że motyw drewna przypadł mi do gustu, skusiłam się na jego zakup. Nie używam w ogóle zegarków na rękę, ale równie dobrze może być on ozdobą jak bransoletka.






Hitem sezonu tego roku są tatuaże, które wyglądają jak biżuteria. Są one przeważnie złote i naklejone na opaloną skórę dają naprawdę fajny efekt. Takie tatuaże utrzymują się dość długo, bo nawet kilka tygodni. Chciałam kupić sobie je, ale niestety żaden z motywów nie spodobał mi się, choć cena takiej karteczki z tatuażami była dość niska. Kosztowała 7.50 zł, gdzie w innych sklepach jest za ok. 15 zł. Wybrałam sobie jednak inne, czarne. Jedna karteczka z motywem piór, a druga z diamentem. Po przyklejeniu ich na skórę prawie w ogóle nie widać, że jest to naklejka, a nie prawdziwy tatuaż. Trzy naklejki tatuaży kosztowały 4 zł :)








Moja siostra niedawno miała urodziny i musiałam wymyślić dla niej prezent. Ten naszyjnik jest właśnie jego częścią. Od dawna chciała dostać delikatny naszyjnik w którym mogłaby chodzić na co dzień. Pomyślałam sobie, że może znajdę coś w eCarla. Poszukałam i znalazłam :D Niestety nie jestem do końca z niego zadowolona. Gdyby tylko zawieszka nie była w tak dużym rozmiarze, a łańcuszek tak długi, naszyjnik byłby idealny. Wykonany jest on ze stali chirurgicznej, dzięki czemu nie zniszczy się i nie zmieni koloru przez długi czas. Jest on w stylu celebrytek. 







Kolejna rzecz mojej siostry, tym razem prezent od jej chłopaka. Portfel w bardzo ładnym, karmelowym zestawieniu kolorystycznym. Jest on dość pojemny jak na swoje wymiary i ma w środku dużo przegródek razem z kieszonką z zamkiem na drobne :) Do portfela zmieści się także komórka. Funkcja przydatna, gdy nie chcemy  wkładać komórki do kieszeni i nie zabieramy ze sobą torebki. Portfel zapinany jest na metalowy zatrzask, dobrze trzyma zamknięcie. Posiada też krótki pasek, który można odpiąć. Wygląda trochę jak kopertówka co jest dla niego plusem :D 



Popularne posty