Pędzle Hakuro i sklep Madlen

Lubię testować nowe produkty, tak samo jak robić zakupy w drogeriach lub sklepach, w których nie miałam jeszcze okazji kupić czegoś :D Kilka dni temu zamówiłam na stronie internetowej Madlen pędzel Hakuro H85 do wykonywania kresek oraz modelowania brwi. Wybrałam odbiór osobisty w sklepie, który znajduje się w Rzeszowie w budynku Respanu. Dostałam także kartkę rabatową, która jest w formie wizytkówki. Za każdy zakup dostajemy rabat na swoje zamówienie (tylko w sklepie stacjonarnym) 2% to dość mało, ale zawsze coś :) Kiedy będziemy kupowali już po raz 10 to otrzymamy rabat w wysokości 10%. Ogólnie polecam ten sklep, bo można znaleźć w nim kosmetyki różnych marek, które w innych sklepach dość trudno spotkać. Obsługa jest miła i wszystko przebiega sprawnie. Teraz coś więcej o samym produkcie.





Od niedawna nie maluję się już kredką do oczu. Wszystkie kredki, które mam nie są automatyczne, dlatego trochę trudno jest mi ich używać. Są miękkie i szybko zużywają się. Za każdym razem trzeba je ostrzyć, bo kreski wychodziłyby nimi zbyt grube. Ostatnio odkryłam sposób w jaki można wykorzystać czarny cień do powiek, który mam, a którym nie wykonuję makijażu. Cieniem także można zrobić kreskę, tylko aby była dobrze namalowana potrzebny jest do tego cienki pędzelek. 




Taki właśnie jest ten z Hakuro o numerze H85. Kupiłam go za ok 13 zł. Jego włosie jest miękkie, trochę śliskie, dzięki czemu nie rozdwaja się. Jest ono także skośne. Bardzo łatwo jest nabrać nim cień i wykonać dobrą kreskę. Trzonek wykonany jest z drewna, nie jest on zbyt gruby, pędzelek jest poręczny. Widać, że wykonany jest starannie i szybko nie zepsuje się.  Nie używam go do modelowania brwi, bo uważam, że naturalne są najładniejsze i wyglądają lepiej, choć umiejętnie wymodelowane też są ładne. 




W przyszłości planuję kupić sobie inne pędzle z tej firmy, bo słyszałam o niej dużo dobrych opinii. W mojej kolekcji pewnie pojawi się pędzel do różu, pudru i podkładu :)

Popularne posty