Pachnąca przesyłka od DressCloud



Chyba większość z Was zna stronę DressCloud? :) Jeśli nie, zachęcam do założenia profilu na niej, bo jest ona naprawdę świetna. Nie tylko dlatego, iż na DressCloud można wygrywać ciekawe zestawy, lecz także z tego powodu, iż można poznać wiele bardzo sympatycznych dziewczyn, porozmawiać na różne tematy i miło spędzić czas! 




Kliknij na logo, aby założyć konto na DC :D


Na DressCloud jestem już od ponad roku i nie żałuję ani jednej chwili spędzonej tam :D Można powiedzieć, że DC jest moim hobby, bo opiera się głównie na robieniu zdjęć oraz opisywaniu ich :) Kilka dni temu udało mi się wylicytować kolejny swop, już 5 :) Zaczynając swoją przygodę z DC myślałam, że nie uda mi się wygrać ani jednej nagrody, lecz to nie było takie trudne, jak wydawało mi się na samym początku. Ten swop wylicytowałam głównie z powodu kosmetyku firmy Balea, którą zawsze chciałam przetestować, ale niestety w Polsce nie ma tej firmy :(





Swop jest w ślicznych, wesołych kolorach :D Zauważyłam ostatnio, że osoby przygotowujące je, dobierają tak kosmetyki oraz akcesoria, aby wszystkie pasowało do siebie kolorystycznie, co bardzo podoba mi się. Może podświadomie w wyborze swopu kierowałam się także tym, że bardzo lubię kolor morski, dlatego chciałam, aby swop dotarł do mnie? :) Zdążyłam przetestować już wszystkie przedmioty z tego zestawu, lecz nie na tyle, abym mogła podzielić się Wami ich dokładną recenzją :| Powiem o nich tylko kilka słów...




Tak, jak już wspominałam, ten kosmetyk pragnęłam najbardziej :D Jeżeli interesujecie się kosmetykami, zapewne wiecie, że firma Balea jest jedną z najpopularniejszych zagranicznych firm w Polsce, która posiada tanie, a przede wszystkim bardzo dobre kosmetyki. Z tego co wiem, można znaleźć ją w różnych krajach, lecz przede wszystkim w Niemczech w sklepie DM. Ja wygrałam balsam o ślicznym, delikatnym zapachu. Mogłabym wąchać go cały dzień :D Jest on dość gęsty co jak najbardziej odpowiada mi. Nie lubię, gdy zbyt dużo kosmetyku wylewa się z opakowania. Balsam szybko wchłania się i pozostawia skórę miękką, gładką oraz nawilżoną. Zapach na skórze utrzymuje się przez długi czas. 




Bransoletka wykonana jest z pianki :) Nigdy wcześniej nie miałam styczności z biżuterią stworzoną z tego tworzywa. Jest ona zrobiona ze ślicznych, optymistycznych kolorów :D Będzie idealna przede wszystkim na lato lub wiosnę, ponieważ w okresie jesiennym/letnim ubieram się w ubrania w raczej stonowanych barwach. Bransoletka zapinana jest na metalowy łańcuszek, a jej długość można regulować. Wykonana została przez Handmade Hell Mouse, która także posiada profil na stronie DC, a jej śliczną biżuterię można znaleźć na fanpage na Facebooku :) 




Maski do włosów Kallos uwielbiam :D Są naprawdę dobre, a ich cena nie jest wygórowana. Bardzo lubię te, które są w 1 litrowych opakowaniach i mają różne zapachy :) Odżywkę do włosów staram się używać codziennie, dlatego bardzo szybko kończą się. Tą także będę miała na zapas :D Ma bardzo ładny, delikatny zapach, w którym trudno wyczuć jakieś sztuczne składniki. Maska przede wszystkim sprawia, że włosy bardzo łatwo rozczesać. Stają się bardziej delikatne, miękkie i lśniące. Na pewno ich regularne stosowanie daje świetne efekty, kiedy tylko po jednym razie, widać je :)



Lakier do paznokci z Golden Rose w duużej buteleczce :D Z takim kolorem kosmetyku nie spotkałam się jeszcze. Nie miałam także lakieru do paznokci w zielonym kolorze. Ten, po pomalowaniu nim paznokci, szybko schnie. Kolor jest intensywny, lecz dopiero po nałożeniu dwóch lub więcej warstw. Lakier ma szeroki, gęsty pędzelek, którym łatwo nałożyć go. Z pewnością jest wydajny. Firma Golden Rose jest jedną z moich ulubionych marek kosmetycznych, która jeszcze nie zawiodła mnie :D


Popularne posty