I love jewellery


Ten, kto mnie zna, wie że interesuje się modą, zresztą chyba tak, jak większość kobiet. Jeśli chodzi o akcesoria najbardziej lubię biżuterię. Dzięki niej każda stylizacja, nawet ta najprostsza może nabrać charakteru, a efekt często zaskoczy nas same. Oczywiście tylko wtedy, gdy dodatki zostaną dobrane odpowiednio kolorystycznie i tak, aby pasowały do stylu całej stylizacji :D W szafie żadnej dziewczyny i kobiety nie może zabraknąć chociażby minimalistycznego naszyjnika, bransoletki lub kolczyków. 

Niedawno natknęłam się na stronę Born Pretty Store Jest to sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada różnego rodzaju biżuterię, a także ozdoby na paznokcie. Strona jest bardzo przejrzysta i każda dziewczyna, nawet nie znająca biegle języka angielskiego jest w stanie złożyć na niej zamówienie. Jeśli chodzi o produkty, jest ich na stronie bardzo dużo. Na pewno każdy znajdzie zarówno coś dla siebie jak i na prezent dla kogoś z rodziny lub znajomych. Born Pretty Store oferuje naprawdę szeroki wybór biżuterii. Przesyłka na stronie jest darmowa, a zamówienia przesyłane są do każdego kraju na świecie. Czas realizacji zamówienie to ok jeden dzień. Przesyłka jest naprawdę ekspresowa, swoje zamówienie dostałam w kilka dni. 




Pierwszym produktem, który wpadł mi w oko jest czarny naszyjnik z rzemyka na który zawieszony jest kryształ. Od dawna podobał mi się taki naszyjnik, ale nigdzie w Polsce nie mogłam go znaleźć. Przeglądając zdjęcia z inspiracjami widziałam go zestawionego z podobną bluzką jak na zdjęciu poniżej. Naszyjnik nie jest długi ani też zbyt krótki. Z łatwością można przewiesić go na coś innego, np srebrny łańcuszek z którym także ładnie wygląda. Nie mogłam zdecydować się na kolor, który wybrać. Z wielką chęcią wzięłabym wszystkie, bo zawsze jest mi się trudno zdecydować :D Jednak wybór padł na kryształ w którym kolor fioletowy świetnie łączy się z przezroczystym. Myślę, że pasuje on do wielu stylizacji, głównie tych w ciemnych kolorach. Jego cena na stronie to ok. 11 zł :)



Link do naszyjnika: NASZYJNIK KRYSZTAŁ 




Kolejny produkt to również naszyjnik, tym razem w całkiem innym stylu. Jest bardziej elegancki i nie pasuje już do tak wielu stylizacji. Świetnie wygląda z delikatnymi bluzkami, koszulami, sweterkami lub sukienkami. Ogólnie naszyjnik jest dość ciężki, jak to kolia :D Bardzo mi się podoba, bo świetnie ozdabia stylizację. Wykonany jest ze złotego łańcuszka, który połączony jest perełkami w kolorze ecru. Między perełkami są także drobne, okrągłe diamenciki. Naszyjnik jest regulowany co sprawia, że możemy go skrócić lub wydłużyć w zależności od dekoltu ubrania, które mamy na sobie. Mam go już kilka miesięcy i nic się z nim nie stało. Nie zmienił koloru, ani nie obdarł się. Na stronie kosztuje ok 30 zł :)



Link do naszyjnika: BIAŁA PERŁOWA KOLIA

Popularne posty