Koreańskie kosmetyki - BB Cosmetic




Zauważyłam, że koreańskie kosmetyki stały się od niedawna bardzo popularne w Polsce. Wiele sklepów stacjonarnych a szczególnie internetowych oferuje produkty, które pochodzą właśnie z Korei. Ich popularność stale wzrasta. a różnorodność kosmetyków jak również opakowań, które według mnie są jednym z powodów zainteresowania nimi, wciąż powiększa się.
Niedawno miałam okazję przetestować dwa produkty z jednej ze stron z koreańskimi produktami - bbcosmetic.com  Na stronę natknęłam się przez przypadek, na Instagramie. Sklep BB cosmetic, przykuł moją uwagę zdjęciami kosmetyków, które trudno kupić w Polsce. Chociaż spotkałam się już z firmą Holika Holika, Skin79 oraz TonyMoly, pozostałe marki były dla mnie do tej pory nieznane. Przeglądając asortyment sklepu, aż ma się ochotę odwiedzić kraje w których produkowane są takie kosmetyki.


Pierwszym z dwóch produktów, który spodobał mi się jest paletka Chateau Labiotte Wine Eye w odcieniu 01 Dry Wine. Nie jest zbyt duża, co odpowiada mi. Zdecydowanie wolę drobną paletkę z kilkoma naprawdę dobrymi i ładnymi kolorami niż całą paletę różnych odcieni barw, których rzadko lub wcale nie używałabym. Ta posiada 8 kolorów z czego 6 jest brokatowych a pozostałe 2 matowe. Są bardzo dobre jakościowo, nie osypują się, świetnie blendują się ze sobą, dzięki czemu można stworzyć naturalny makijaż oka lub smoky eyes. Na powiekach utrzymują się długo, nie rozmazują się, a także nie ma się wrażenia, iż ''znikają''.



                                               



Jeśli chodzi o samą paletkę, wykonana jest z metalu. Kilka razy upadła mi, ale jak widać na zdjęciach, nic się z nią nie stało. Jest bardzo wytrzymała. Inne paletki z pewnością miałyby już pokruszone cienie i uszkodzone opakowanie, a ta wciąż jest w stanie idealnym. Zamknięcie domyka się szczelnie, dzięki czemu mamy pewność, że paletka nie otworzy się w kosmetyczce lub torebce. Dołączony jest do niej pędzelek z dwoma końcówkami. Jedna jest do nakładania produktu, a druga, jak podejrzewam do blendowania lub pozbycia się cieni, które mogły osypać się na policzki podczas malowania. Podoba mi się to, że został dołączony do niej aplikator. W niektórych paletkach brakuje go, a jest według mnie bardzo ważny, bo nie musimy wydawać na niego pieniędzy. Pod paletką znajduje się naklejka z informacją o dacie jej produkcji. Kosmetyki takie jak cienie do powiek również mogą się przeterminować np. poprzez pogorszenie się swojej jakości, dlatego szkoda zostawiać ją tylko na specjalne okazje. 


                                                       



Liquid Lip Color firmy 3CE to pomadka, która również jest wyprodukowana w Korei. Podobnie jak paletka ma minimalistyczne, opakowanie, lecz bardziej dziewczęce i różowe. Pomadka jest malutka, ma tylko 8 g, dzięki czemu z łatwością zmieści się nawet do małej kosmetyczki. Rzadko spotykam kolorowe pomadki w tego typu opakowaniu. Spodziewałam się, tego, że trudno będzie nią pomalować usta, ale nie jest to jednak trudne. Pomadka dostępna jest w 10 różnych odcieniach. Nie mam jeszcze szminki w kolorze czerwonym, dlatego wybrałam odcień #NEW ME. Kolor jest bardzo wyrazisty, soczysty. Konsystencja pomadki nie jest gęsta. Produkt szybko schnie i zamienia się w matową pomadkę, którą trudno zmyć, co jest jest dużym plusem.



                                               


                                               



                                                       



Przechodząc do kwestii związanych z zamówieniem oraz dostawą produktów. To, z czego jestem zadowolona to fakt, że sklep zamówienia realizuje bardzo szybko, a czas wysyłki produktów nie jest długi. Oczywiście nie jest to kwestia jednego/dwóch dni, bo jak wiadomo, zależy to od kraju do którego przesyłka ma dotrzeć. Dostawa jest darmowa do wszystkich krajów na świecie. Czas po którym otrzymamy przesyłkę to zazwyczaj od 10 do 25 dni. Dopłacając do wysyłki możemy dostać ją szybciej, chociaż wydaje mi się, że warto czekać na nią dłużej, ponieważ dopłata jest według mnie wysoka. Aby złożyć zamówienie w sklepie wystarczy tylko posiadać konto, które zakładamy rejestrując się i podając od razu swoje dane wraz z adresem do wysyłki. Warto przeczytać także na stronie regulamin oraz informacje dotyczące zwrotu lub wymiany produktów.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Z chęcią odwiedzę również Twój blog :)

Popularne posty