Top 3 - moi książkowi ulubieńcy

Od kiedy pamiętam, bardzo lubię czytać książki. Kiedyś były to książki z gatunku fantasy, książki obyczajowe, a później psychologiczne dziś sięgam raczej po thrillery, dramaty oraz różnego typu poradniki. Coś w tym jest, że dzięki książkom można oderwać się od rzeczywistości i choć na chwilę zapomnieć o drobnych problemach. Poczuć się, jakby samemu brało się udział w akcji opisywanej w książce. Czyż książki nie rozwijają również wyobraźni? ;) 

Poniżej przedstawiam trzy pozycje, które w ostatnim czasie przeczytałam. Można by rzec, że jest to aktualnie moje top 3!




"Sekrety koreańskiego piękna" to kompendium wiedzy na temat pielęgnacji skóry. Dzięki zawartym w książce informacjom w sposób przejrzysty dowiesz się m.in jak określić typ cery, jak działają poszczególne składniki kosmetyków oraz co jest najbardziej istotne w pielęgnacji K-beauty. Każdy ma własny rytuał pielęgnacyjny, dlatego poradnik z pewnością pomoże Ci w jego ułożeniu lub zmianie na bardziej skuteczny. 




Czy zbrodnię można usprawiedliwić? Jak daleko jesteś w stanie posunąć się, aby osiągnąć swój cel? ,,Odbiorę Ci wszystko" to thriller psychologiczny, który można znaleźć na półce z bestsellerami. Akcja toczy się w Norwegii w czasach współczesnych, lecz nawiązuje również do minionych wydarzeń. Główną bohaterką jest Clara - urzędniczka Ministerstwa Sprawiedliwości. Kiedy w pracy jej męża dochodzi do zabójstwa, ich spokojne i z pozoru poukładane życie zaczyna się zmieniać. Akcja, choć toczy się powoli, jest wciągająca, a zaskakujące zakończenie sprawia, że książki nie można nazwać przewidywalną.




Podobno nie powinno się oceniać książki po okładce, ale ta przyciągnęła mój wzrok. Nie zawsze jest tak, że ładna okładka idzie w parze z ciekawą treścią książki, lecz w tym przypadku było inaczej. ,,Jego babeczka" to trzecia część serii książek Penelope Bloom. Szczerze mówiąc nie przepadam za komediami romantycznymi, ale czasem trzeba zrobić sobie przerwę od thrillerów. Lekka, momentami humorystyczna historia. Jest dość przewidywalna, ale nie przeszkadza to w lekturze książki. Emily - artystka, której marzeniem jest wyjazd na studia do Paryża; Ryan - właściciel piekarni - znają się z czasów szkolnych, lecz po czasie spotykają się ponownie. Dziewczyna choć bardzo chce, nie potrafi ukryć swoich uczuć. Czy ich losy znów się połączą? W jaki sposób pogodzić ze sobą marzenia? Tego dowiecie się czytając tę pozycję. 

Komentarze

  1. Pierwszą widziałam ostatnio nawet w Biedronce, ale jakoś nie mogłam się zdecydować czy ją chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale o pierwszej słyszałam dużo dobrego! A pozostałe hmm, brzmią obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szukam tej książki i nigdzie nie mogę znaleźć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tytułów:( u mnie numer jeden to przeminęło.z.wiatrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego tytułu, ale dwa ostatnie wpadły mi w oko. Z chęcią sięgnę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam czasu ostatnio na czytanie książek niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych pozycji jeszcze nie czytałam, ale ostatnią mam w koszyku

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze tych książek, ale jestem ich bardzo ciekawa. Szczególnie tej trzeciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki thriller to bym z chęcią łyknął. Bardzo mi się spodobała Twoja recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie koreańskie piekno zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam często zdarza się, że oceniamy książkę po okładce, pierwsze wrażenie też się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam jeszcze żadnej, ale Sekrety koreańskiego piękna są na mojej liście czytelniczej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Z chęcią odwiedzę również Twój blog :)

Popularne posty