Kerasys - perfumowana pielęgnacja włosów



Pierwszy raz spotkałam się z kosmetykami do pielęgnacji włosów, które są perfumowane. W zasadzie myślałam, że przez to kosmetyk ma szkodliwe działanie, ale dzięki produktom firmy Kerasys przekonałam się, że wcale tak nie musi być. Produkty ze zdjęcia to szampon oraz odżywka do włosów. Przeznaczone są do włosów suchych i zniszczonych, a także poddawanych zabiegom farbowania. Jak widać na zdjęciu, mają bardzo ładne opakowania, ale to nie jest najważniejszy aspekt, jeśli chodzi o nie.

Po regularnym ich stosowaniu zauważyłam, że włosy dzięki nim, a szczególnie końcówki są odżywione i nawilżone. Produkty zapobiegają ich łamliwości. Dzięki zawartości oleju arganowego, nabłyszczają oraz zmiękczają włosy. Po ich użyciu nie elektryzują się i łatwo się rozczesują, a także są gładkie i lśniące. Są to duże opakowania, które mają aż 600 ml, dzięki czemu kosmetyki są bardzo wydajne. Produkty można kupić stacjonarnie, np. w Douglas, aktualnie są na promocji i kosztują ok 25 zł.

Nuty zapachowe perfum to:
  • nuta głębi - białe piżmo, palisande,
  • nuta serca - piwonia, wisteria i geranium,
  • nuta głowy - groszek oraz osmantus.

Komentarze

  1. Dma mnie zapach kosmetyków jest bardzo istotny, stanowi jedno z pierwszoplanowych kryteriów zakupu. Jestem ciekawa, czy by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kosmetyki które mają pachnieć to tylko perfumy, przy reszcie wybieram raczej kosmetyki o zapachu neutralnym!
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie pachnie groszek z osmantusem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że te produkty są perfumowane, a przy tym nie wpływa to negatywnie na ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt. Kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę w kosmetykach bardziej neutralne lub delikatne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wybieram te mniej perfumowane. Niestety takie nie są dla mnie dobre :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Z chęcią odwiedzę również Twój blog :)

Popularne posty