Nuev - w trosce o skórę i środowisko


Czy istnieją kosmetyki, które chronią skórę przed alergią kontaktową i smogiem? W odpowiedzi na obie potrzeby Nuevcare stworzyła produkty, które spełniają funkcję ochronną, a także pielęgnacyjną. Dzięki starannie dobranym składnikom, a także wyjątkowemu składnikowi - Chitathione kosmetyki nie pozwalają, aby zanieczyszczenia dostały się wgłąb niej.

W ostatnim czasie testowałam trzy produkty tej marki:

🌿 Wielofunkcyjny krem ochronny - używałam go jako krem na dzień przed nałożeniem makijażu, a także w dni, kiedy z makijazu rezygnowałam. Po kilku dniach zauważyłam wyraźne nawilżenie skóry. Skóra była po nim również gładka. Nie podrażnia jej i mam wrażenie, że jednocześnie łagodzi drobne podrażnienia. Zaczerwienienia dzięki niemu nie są już tak bardzo widoczne.

🌿Odżywczy krem ochronny - do wyboru dostępne są trzy poziomy ochrony. Krem, który mam ja ma pierwszy poziom - jest to profilaktyczna ochrona skóry i jej podstawowe zabezpiecznie na dzień, a także na noc. Przeznaczony jest do każdego typu cery i osób w każdym wieku. Skóra jest po nim widocznie zregenerowana, a suche miejsca znikają.

🌿Wygładzający balsam do ciała - można używać go zarówno do pielęgnacji ciała jak i dłoni. Podobnie jak w poprzednich produktach, zapach jest naturalny i bardzo delikatny. Ma idealną konsystencję, dzięki czemu jest wydajny (jego pojemność to 200 ml). Szczerze mówiąc, nigdy nie przepadałam za różnego rodzaju produktami do pielęgnacji skóry, typu masła do ciała lub balsamy. Z tym produktem bardzo polubiłam się, dzięki temu, iż nie pozostawia na skórze tłustej, nieprzyjemnej warstwy oraz bardzo szybko wchłania się.

Kosmetyki mają piękne, estetyczne opakowania. Urzekły mnie także ich kolory, które kojarzą się z delikatną paletą barw, pasującą do naturalnych kosmetyków. Podoba mi się w nich również to, że zapakowane są dodatkowo w papierowe opakowania, dzięki czemu same produkty nie uszkodzą się.

Hasło marki ,,Najważniejsza jest dla nas Twoja drogecenna skóra'' z pewnością jest widoczne w działaniu kosmetyków.

Komentarze

  1. Uwielbiam naturalne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proste opakowania też potrafią przykuć uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają bardzo ciekawie - a w dobie wszechobecnego smogu wzmożona troska o skórę jest wskazana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście u nas nie ma smogu lub jest bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za rzetelną recenzję, uwielbiam taką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki :) Z kremów bym chętnie skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że produkty idą w parze z ekologią. Super, popieram takie marki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten do ciała i paznokci byłby dla mnie ciekawy. Za jednym zamachem załątwiam dwie kwestie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają zachęcająco. Po Twojej rekomendacji jestem w stanie zainwestowac i sama przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kosmetyki i ładne minimalistyczne, jednokolorowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Z chęcią odwiedzę również Twój blog :)

Popularne posty